Uiteraard willen wij graag begeleiding bieden die zo passend
mogelijk is voor jou en je omgeving. Soms lopen zaken echter niet zoals we
graag zouden willen, en kan er onvrede ontstaan. Om hier ruimte aan te bieden,
heeft wegwijzer040 een klachtenprocedure.
Wegwijzer040 is aangesloten bij het onafhankelijke
Klachtenportaal Zorg. Wanneer je een klacht hebt over de werkwijze van een van
de medewerkers van Wegwijzer040, of de organisatie zelf, kun je contact opnemen
met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl of door het invullen
van het klachtenformulier op hun website: www.klachtenportaalzorg.nl. Het
nummer waaronder Wegwijzer040 bekend is bij deze organisatie is:
11160
Onze voorkeur heeft het natuurlijk dat we een klacht met
elkaar oplossen zonder inmenging van een andere partij. Hiervoor kun je altijd
een klachtengesprek aanvragen met een van de eigenaren, Dirk Kox of Mark van
Acht. Mocht dit gesprek niet leiden tot verbetering, dan kun je altijd nog in
contact treden met Klachtenportaal Zorg.
Voor het afhandelen van klachten volgt Wegwijzer040 de
regels zoals deze beschreven zijn in de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen
Zorg, ofwel de Wkkgz.
Voor vragen of opmerkingen over deze klachtenprocedure kun
je terecht bij wegwijzer040, via de bovengenoemde contactgegevens.
Wil je rechtstreeks een klacht indienen bij Wegwijzer040, dan kan dit via onderstaand formulier: